نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه چیزی باعث چاقی می شود؟ چرا بعضی افراد چاق و بعضی دیگر لاغر هستند؟ آیا چاق...

  این پنج ماده غذایی عمر شما را طولانی می کند پایگاه خبری لقمه: نتایج تحقیق محققان چینی نشان داد...

  توصیه‌های درست و غلط لاغری را تشخیص دهید لاغر شدن آن قدرها هم سخت نیست. کمی اراده می‌خواهد ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با این نوشیدنی های تابستانی بدن تان را ایمن کنید کنیداگر از نوشابه، دلستر، ساندیس و انواع آبمیوه‌های رنگارنگ نوشیدنی‌های صنعتی و مصنوعی و سرشار از اسانس بگذریم، آب میوه‌های طبیعی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند، به خصوص اگر این میوه به صورت بهداشتی و در منزل هم تهیه شده باشد.
راهکارهای درمان بی اشتهایی کودکان بهبود وضعیت تغذیه،‌ گسترش و در دسترس بودن انواع خوراکی‌ها و البته تولید انبوه تنقلات متنوع اشتهای ناچیز معده‌های کوچک را به سرعت اشباع می‌کند و هنگامی که والدین مشاهده می‌کنند​ فرزندشان سر سفره غذا از خوردن امتناع دارد نگران و حیران می‌مانند که چگونه او را به خوردن تشویق کنند.
اگروفود سی‌ام آغاز به کار کرد/آنچه که باید از اگروفود بدانید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، پائول مرتز رییس فیرترید بخش خارجی مونیخ، سید احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و صدیف بیک زاده عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.
یک همبرگر چه هزینه هایی برای طبیعت ایجاد می کند؟ هزینه های زیست محیطی مانند زمین، آب، علوفه و گازهای گلخانه ای که در پس تولید گوشت لازم جهت تولید یک همبرگر قرار دارد، بسیار مهمتر و بیشتر از آن است که فکرش را می کنید.