نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  کربوهیدراتها چاق نمیکنند/ شمارش کالری اشتباه است ادعاهای ضرر چربی‌های اشباع شده برای قلب، مصرف ٥ وع...

  کله پاچه خورها بخوانند لقمه: کله پاچه غذایی سنتی و ایرانی است که طرفداران...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین زمان برای لاغر شدن در روز بررسی ها نشان می دهند از جمله اقدامات دیگر مصرف و نوشیدن آب تازه و سالم قبل از خوردن صبحانه است تا به این طریق وزن فرد کاهش بیابد.
10 ملت پرخور جهان را بشناسید لقمه: در خبر ها آمده بود که ما ایرانی جزوه 10 کشور چاق و پر خور دنیا هستیم ؛برخی از عادات غلطی که ما ایرانیان داریم گرچه ممکن است در بین سایر ملل نیز دیده شود اما دلایل اجتماعی بروز آن گاه کاملا منحصر به فرد است.
بهترین میوه جایگزین قند و شکر یک کارشناس بهداشت مواد غذایی، از خرما به عنوان میوه ای نام برد که با خوردن ۱۵ گرم آن در روز می توان کم خونی ناشی از کمبود آهن بدن را برطرف کرد.
آیا خواص سبزی ها با طبخ از بین می رود؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:«برخی از اجزای غذایی و مواد مغذی سبزی ها مثل ویتامین های محلول در آب و ویتامین C نسبت به حرارت و محیط قلیایی بسیار حساس بوده و حرارت می تواند به درجاتی خواص آن را از بین ببرد.» تاکید کرد:«برای حفظ ویتامین C سبزی ها به هنگام پخت، سبزی را به ناگهان در آب جوش بریزید.»