نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه سالم با ارزانترین خوردنی‌ها وقت آن رسیده این باور غلط را که خوردن غذای سالم ب...

  رژیم درمانی در فنیل کتونوری پایگاه خبری لقمه: رژیم درمانی تنها روش کنترل این ب...

  ویتامین های گروه ب و بیماریهای قلب وعروق لقمه: آیا می دانید که ویتامین های B باعث کاهش ریسک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در رژیم چه اشتباهاتی نکنیم؟ محققان فهرست رایج‌ترین اشتباهات را در رژیم‌های لاغری تهیه کردند.رژیم غذایی لاغری و اشتباهات را در رژیم‌های لاغری و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن و لاغری خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی لاغری کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.
5 سوال راجع به هورمون‌ها و چاقی گاهی اوقات تغییرات هورمونی، تأثیر زیادی روی وزن می‌گذارد. زمانی که در ترشح هورمون‌های استروژن، اختلالاتی به وجود می‌آید و یا تیروئید کم کار می‌شود وزن افراد نیز دچار تغییراتی می‌شود. این اختلالات نه تنها روی زنان، بلکه روی مردان نیز تأثیر می‌گذارد.
حالا، اگر جرأت دارید پفک بخورید! پفک با کمی ماست موسیر، عصرانه خوشمزه‌ای برای یک عصر خواب‌آلود پاییزی، درست قبل از شروع نوشتن مشق‌های تمام نشدنی است، اما مصرف این خوراکی خوشمزه را باید محدود کرد، می‌دانید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید.
جزئیات خداحافظی مستر تیستر از ایران+کشور دوم حمید سپیدنام کجا است؟ حدود ده روز پیش حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر مشهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خبر از مهاجرتش به خارج از کشور داد. وی پس از آن در ویدئویی که در کانال یوتیوبش بارگذاری کرد این ماجرا بیشتر شرح داد.