نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه بهاری از دیدگاه طب سنتی سبک‌ترین رژیم غذایی در طی سال را باید در فصل بهار ...

  تغذیه مناسب برای بهبود سندرم پیش از قاعدگی لقمه: سندرم پیش از قاعدگی (PMS)، مجموعه‌ای از علائ...

  نکاتی در مورد مصرف ماکارونی می‌توانید به جای گوشت از سویا برای افزایش پروتئین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
حقایقی درباره غذاهای رستوران‌ها و سرآشپزها خیلی کیف دارد که رستوران بروید، غذا سفارش بدهید و با خیال راحت بنشینید تا بشقاب غذایتان را روی میز بگذارند. در واقع بدون زحمت و بدون اینکه بوی پیاز داغ بگیرید غذای مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید و از آن لذت ببرید. البته این یک روی سکه است!
بیسكویت را بیشتر بشناسیم تاریخچه‌ تولید اولین نمونه‌های ویفر به قرن هفتم میلادی برمی‌گردد. در آن زمان، مردم اروپا به خصوص هلندی‌ها با ترکیب آرد ذرت یا گندم با کمی ‌‌شکر و کره حیوانی، ویفر تهیه می‌کردند.
آشنایی با خواص گوشت شترمرغ پایگاه خبری لقمه: گوشت شترمرغ در دسته گوشت‌های قرمز طبقه بندی ‌می‌شود و از لحاظ ارزش غذایی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است و دارای فواید فراوانی است.