نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اختلال بی‌اشتهایی عصبی چیست؟ یک روانپزشک با بیان دلایل اختلال بی‌اشتهایی عصبی،‌...

  انگور سردردآور است انگور کالری کمی‌دارد و سرشار از ویتامین C و فیبر ا...

  مصرف آجیل فشار خون را كاهش می دهد یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ضمن بیان این مطلب اظه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

داستان شکلات‌هایی با طعم سوئیسی امروزه کشور اروپایی سوئیس که در دامنه سلسله رشته های کوه های آلپ واقع شده است، به عنوان یکی از کشورهای مشهور در زمینه تولید شکلات در جهان به شمار می‌رود، تا جایی که شکلات سوئیسی تبدیل به یکی از سوغاتی‌های این کشور اروپایی شده است.
این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.
آیا قورمه سبزی مامان پز اعتیادآور است؟ محققان در حال پیدا کردن پاسخی منطقی برای این سوال هستند.
اگر قصد لاغر شدن دارید، بخوانید بسیاری از افرادی که برای لاغر شدن از رژیم های غذایی کم کالری پیروی می کنند خودسرانه یک یا چند گروه غذایی را حذف می کنند تا به اصطلاح سریع تر و بیشتر وزن کم کنند.