نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  1۰ نکته ضروری بهداشتی برای تهیه غذای نذری یک کارشناس تغذیه ۱۰ نکته بهداشتی ضروری را برای حفظ...

  مردان چه غذاهایی بخورند؟ برای داشتن یک رژیم غذایی سالم، بهترین راه گنجاندن ...

  ماست و سالاد را با جوانه گندم غنی تر کنید جوانه‌های غلات و دانه‌ها سرشار از ویتامین‌ها و موا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روش‌های مختلف ایجاد تنوع در منوی غذاهای رستوران پایگاه خبری لقمه: سرآشپزان می‌توانند با استفاده از خلاقیت و آزادی در آشپزی، تنوع بخشیدن به منوی غذاها را تجربه کنند. ایده‌ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند به آن‌ها در این زمینه کمک کند.
کدام مواد غذایی ایرانی اش، بهتره؟ سال‌های زیادی است كه این عقیده در ذهن ایرانی‌ها جا افتاده که «جنس خارجی بهتر از جنس ایرانی است!» البته این موضوع فقط درمورد لباس، لوازم خانگی و... مطرح نیست و بسیاری معتقدند مواد غذایی خارجی نیز نسبت به مشابه ایرانی برتری دارند.
وقتی هتل‌ها سنگ تمام می‌گذارند/ میهمان‌نوازی از VIPها در كنار افراد عام، افراد خاصی هم وجود دارند كه در نزدیكی و یا با فرسنگ‌ها فاصله از ما زندگی می‌كنند. افراد عام و خاص همواره در كنار یكدیگر مطرح می‌شوند و شاید بتوان گفت یكی از دلایلی كه این دو گروه را از هم متمایز می‌كند، نیازهای این افراد است.
تاثیر ایجاد دالان‌های امن برای ارسال غلات به خارج از بنادر اوکراین پایگاه خبری لقمه: مذاکرات بین روسیه، سازمان ملل، ترکیه و اوکراین بر شرایط عبور ایمن کاروان‌های غلات به خارج از اودسا و همچنین ادعاهای روسیه مبنی بر اینکه تحریم‌های غرب ارسال کودهای شیمیایی را محدود می‌کند، متمرکز است.