نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خونریزی معده در مردان شایع‌تر است خون‌ریزی از مجرای گوارشی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی ...

  قبل و بعد از تمرینات ورزشی چه بخوریم؟ آیا تا به حال اتفاق افتاده که ندانید برای انرژی مو...

  با ذرت به جنگ با کم خونی بروید متخصصان تغذیه می‌گویند ذرت به دلیل اینکه غنی از ری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کدام ماهی برای سبزی پلو ماهی شب عید مناسب‌تر است؟ شما هم برای انتخاب ماهی شب عیدتان تردید دارید و نمیدانید کدام ماهی را بخریم؟ ما شما را برای خرید ماهی شب عیدتان راهنمایی می کنیم.
نفخ؛ نشانه بیماری‌های خطرناك هر فرد در هر دم و بازدم همراه با اكسیژن و دی‌اكسید كربن، گازهای متان، هیدروژن و نیتروژن را از طریق مری وارد دستگاه گوارش خود می‌كند، به طوری كه در دستگاه گوارش ما همیشه 200 سی‌سی هوا وجود دارد.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.