نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای پرنمك بر سیستم تعادل فرد تاثیر منفی می‌گذارد لقمه: یك متخصص شنوایی شناسی گفت: غذاهای پرنمك باعث...

  فایده شام دسته‌ جمعی برای کودکان شاید باور این موضوع كمی دشوار باشد، ولی صرف شام در...

  مصرف سبزیجات سدی در برابر سرماخوردگی استفاده از سبزی‌جات و لبنیات باعث می‌شود افراد کمت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا شیر و لبنیات چاق کننده هستند؟ اگر شما هم فردی درگیر رژیم غذایی و برنامه‌های کاهش وزن باشید بدون شک این جمله را شنیده‌اید که لبنیات چاق می‌کنند! اما اگر این حرف‌ها باعث شده شما هم شیر و لبنیات را از زندگی‌تان بیرون کنید ما خبر خوبی برای شما داریم.
در مدرسه چه بخوریم؟ با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس، مطلب زیر را که درباره بهداشت عمومی و بهداشت محیط در مدارس، تغذیه دانش‌آموزان و رعایت نکات بهداشت فردی از سوی دانش‌آموزان است، برایتان آورده‌ایم.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.
خون در مدفوع نشانه چیست؟ وجود خون در مدفوع یا خونریزی‌های واضح از ناحیه مقعد دلایل زیادی دارد و خوشبختانه در بیشتر موارد هم بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد خطرناک نیستند و راحت با دارو یا جراحی برطرف می‌شوند ولی اهمیت تشخیص علت دقیق خونریزی آنقدر مهم است که به هیچ وجه نباید مراجعه به مطب پزشک را حتی یک روز هم به تعویق انداخت.