نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چای را در چه ظرفی بریزیم تا عطرش از بین نرود؟ فراموش نکنید گرما، رطوبت و نور دشمنان اصلی کیفیت و...

  شکلات شیری یا شکلات تلخ! لقمه: شکلات حاوی آنتی اکسیدان های مختلفی از جمله ف...

  رهایی از مشکلات و اختلالات خوردن چگونه است؟ پایگاه خبری لقمه: اختلالات مربوط به خوردن نوعی اخت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
چرا قهوه در ایران گران است؟ قهوه که پس از آب ارزان‌ترین نوشیدنی در جهان است در اولویت 10 واردات قرار دارد و کالای لوکس ایرانی محسوب می‌شود لذا قهوه کیلویی 35 هزار تومان به قیمت کیلویی 120 هزار تومان فروخته می‌شود.
12 پیشنهاد خوب برای داشتن یک صبحانه مقوی می دانید چرا متخصصان تغذیه روی خوردن صبحانه تاکید می کنند؟ از مهم ترین دلایل این تاکید، مطالعاتی است که نشان می دهد صبحانه موجب تمرکز ذهنی بیشتر و ایجاد تفکری خلاق در فرد می شود.
دلایل حامد توسلی برای طبخ کمتر غذاهای گوشتی در تلویزیون پایگاه خبری لقمه:حامد توسلی گفت: من مطمئنم یک درصد قشر متوسط رو به بالا و 99 درصد قشر ضعیف بیننده برنامه ما هستند. من برای رضایت و خوش آمد آن یک درصد نمی توانم استیک بپزم.