نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۸ آسیب صبحانه نخوردن صرف صبحانه خیلی مهم است و چشم‌پوشی از آن در طولانی...

  ماست و سالاد را با جوانه گندم غنی تر کنید جوانه‌های غلات و دانه‌ها سرشار از ویتامین‌ها و موا...

  خواص کاکائو را بشناسید نتایج بررسی های متعدد نشان می دهد، کاکائو برای حفظ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میزان ماندگاری گوشت قرمز و ماهی متخصصان تغذیه می گویند: گوشت یخ زده پس از یکسال از زمان ذبح تمام ارزش غذایی خود را از دست داده و به تفاله تبدیل می‌شود اما در موارد زیادی گوشت‌های یخ زده وارداتی تنها چند روز مانده به یکسال در کشور به فروش می‌روند.
کی هوس چه خوراکی میکنیم؟ حتماً شما هم افرادی را دیده اید که بعضی مواقع هوس می کنند که نوعی خوراکی خاص مصرف کنند حتی بعضی اوقات خود ما نیز به مصرف بعضی غذاها تمایل پیدا می کنیم.
چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.
آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.