نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه های داشتن ابروهای پرپشت و پهن پهنای مناسب و پرپشت و خوش فرم تأثیر زیادی در آراست...

  پوست پیاز را دور نریزید پزشكان توصیه می‌كنند از این پس وقتی وارد آشپزخانه ...

  میوه‌هایی با طعم سرطان! همه متخصصان علوم پزشکی به مردم توصیه می‌کنند که بر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شاگرد زرنگ‌ها چه می‌خورند؟ بعضی پدر و مادرها می‌گویند وقتی مدرسه‌ها دوباره باز می‌شود و سال تحصیلی جدیدی در پیش است، یکی از سخت‌ترین کارها و وظایفی که به عهده دارند، انتخاب میان‌وعده‌های مناسب برای فرزندشان است. آنها یا نمی‌دانند کدام از مواد غذایی می‌تواند بهترین انتخاب برای میان وعده دانش‌آموزان باشد یا نمی‌توانند فرزندشان را متقاعد کنند که در ساعت‌های درس و مدرسه از مواد غذایی مناسب استفاده کند.
ویژگی های یک شام مناسب برای جلوگیری از چاقی در شب هرمون هایی که متابولیسم را بالا می برند و باعث سوخت و ساز غذا در بدن می شوند ،مانند خودمان در حالت استراحت به سر می برند و به همین دلیل غذاهای سنگینی که مصرف می کنیم فقط در بدن تجمع پیدا می کنند و به چربی تبدیل می شوند و باعث بروز چاقی در افراد می شوند.
آشنایی با سلف سرویس‌های صبحانه در تهران هتل ها معمولا سلف سرویس‌های صبحانه دارند که در مطلب زیر با این سلف ها در هتل های تهران آشنا می شوید.
یک پرس دستمال کاغذی، ناهار مدل های معروف دنیا! یک پرس سالاد کاهو، چند برش هویج با یک بشقاب دستمال کاغذی! این وعده غذایی مدل هایی است که سال‌هاست عکس شان روی جلد مجله مد و زیبایی ووگ منتشر می شود.