نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چربی موجب کاهش ماده خاکستری مغز می‌شود پایگاه خبری لقمه: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد...

  نوشابه‌ها ژن‌ چاقی را فعال می‌کنند مصرف نوشیدنی‌های گازدار ژن‌های چاقی مفرط را فعال م...

  مواد غذایی پایین آورنده کلسترول خون لقمه: افزایش کلسترول خون یکی از عواملی است که جوام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فرآیند رزرو هتل در سیستم‌های رزرواسیون پایگاه خبری لقمه: پس از انتخاب مقصد سفر، در کنار خرید بلیط، اولین کاری که باید انجام دهید، رزرو هتل است. البته انتخاب هتل نیاز به دقت و زمان کافی دارد؛ چراکه محل اقامت در کیفیت سفر تاثیر زیادی می‌گذارد.
با مصرف نوشابه های رژیمی، در دراز مدت چاق تر می شوید یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با هشدارنسبت به اثرات سوء طولانی مدت مصرف نوشابه های رژیمی خاطرنشان کرد:« مصرف نوشابه های رژیمی آستانه چشایی فرد را بالا می برد و فرد تمایل بیشتری به مصرف مواد شیرین پیدا می کند در نتیجه نه تنها موجب کاهش وزن نمی شود بلکه موجب افزایش وزن و به دنبال آن بروز بیماری های متابولیک می شود.»
چاقی و لذت جنسی سایر بررسی‌ها لذت جنسی در زنان را نیز با کاهش وزن مرتبط دانسته است.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.