نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  غذاهای سرخ‌شده احتمال بروز سرطان را افزایش می‌دهند یک متخصص تغذیه گفت: غذاهای سرخ‌شده و روغن‌هایی که ...

  خطر پاستیل برای دندان کودکان پایگاه خبری لقمه:استفاده از پاستیل علاوه بر عوارض...

  در خرید پسته به این نکات توجه کنید امان از آن زمانی که مسئولیت خرید آجیل را به شما مح...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

10 آب‌میوه‌ای که قندشان از نوشابه هم بیشتر است شکر موجود در آب‌میوه یکی از دلایل اصلی فاسد شدن دندان‌ها در کودکان است و قند برخی از آب‌میوه‌های موجود در سوپرمارکت‌ها بیشتر از قند نوشابه‌ها است.
مدیریت استراتژیک در رستوران متون تخصصی در زمینه اداره رستوران معدود و محدودند. در ادامه مقاله مفیدی از خانم حدیث مشکی که در وبلاگشان منتشر کرده بودند را باز نشر می کنیم.
توصیه‌هایی برای شیوع تب کریمه‌ کنگو/ شیر فله‌ای نخورید مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی از ابتلای 12 نفر از هموطنان‌مان به بیماری تب‌ کریمه‌کنگو و فوت چهار نفر از آنها خبر داد و گفت:‌ خوردن گوشت قرمز نمی‌تواند ناقل این بیماری به انسان باشد اما از مصرف شیر فله‌ای و غیرپاستوریزه باید خودداری شود.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.