نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قلب خود را با رژیم های سالم زنده نگه دارید پایگاه خبری لقمه: بیماری های قلب به دسته های مختلف...

  چگونه روغن زیتون طبیعی را از غیرطبیعی تشخیص دهیم؟ رییس مرکز تحقیقات زیتون کشور گفت: روغن زیتون خوب ب...

  آشنایی با علائم فقر آهن فقرآهن یکی از مشکلات شایع در بین زنان است که باید...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عصاره انار مانع رشد سرطان پروستات پایگاه خبری لقمه: نتایج به دست آمده از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که عصاره میوه انار اگرچه در کاهش فشارخون موثر است اما بر بیشتر فاکتورهای خطرزای قلبی – عروقی تاثیری ندارد.
رژیم لاغری مناسب حاوی تمام مواد غذایی است یک کارشناس تغذیه اظهار داشت: به طور کلی به افرادی که قصد کاهش وزن را دارند، توصیه می‌شود که مقدار غذای مصرفی خود را به دو سوم تا نصف قبل برسانند.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
رابطه شکم گرسنه با رابطه زناشویی ناموفق! داشتن رابطه زناشویی سالم، صحیح و متعادل یکی از مهم‌ترین شروط برای پایداری و ثبات زندگی زناشویی به ویژه در زوج‌های جوان است. اهمیت این موضوع به حدی است که در متون طبی مکاتب درمانی طبیعی و مدرن به این موضوع اشاره شده است.