نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پوست کیوی و باید و نبایدهای مصرف آن بهتر است پوست میوه به دلیل استفاده از حشره‌کش‌ها د...

  مصرف آب همراه با غذا موجب بروز یبوست می‌شود سیدعلی ابوالحبیب متخصص داخلی اظهار داشت: یکی از عل...

  میوه و سبزیجات ،دوستدار سلامتی سالمندان پایگاه خبری لقمه: سبزیجات و میوه ها از اهمیت بالای...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

طرز تهیه ماشاب (آش محلی استان قم) سفره‌های ایرانی همچون تابلویی زیبا و رنگین است که هر شهر و استانی بخشی از آن را رقم زده است.
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.
شاگرد زرنگ‌ها چه می‌خورند؟ بعضی پدر و مادرها می‌گویند وقتی مدرسه‌ها دوباره باز می‌شود و سال تحصیلی جدیدی در پیش است، یکی از سخت‌ترین کارها و وظایفی که به عهده دارند، انتخاب میان‌وعده‌های مناسب برای فرزندشان است. آنها یا نمی‌دانند کدام از مواد غذایی می‌تواند بهترین انتخاب برای میان وعده دانش‌آموزان باشد یا نمی‌توانند فرزندشان را متقاعد کنند که در ساعت‌های درس و مدرسه از مواد غذایی مناسب استفاده کند.
مواد غذایی مورد نیاز برای جادوگری علم نشان داده است كه بهترین درمان‌ها، طبیعی‌ترین آنهاست. موارد زیر، نمونه‌هایی است كه علم ثابت كرده می‌توان از مواد غذایی به عنوان دارو استفاده كرد و نتیجه هم گرفت.