نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  4 باور رایج که رژیم غذایی شما را خراب می‌کند برای این که تغذیه‌ی سالم و وزن متعادلی داشته باشید...

  ۷ توصیه برای صبحانه خوردن کوچولوها کودک شما هم جزء آن دسته از کودکانی است که هنگام خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.
رابطه فشارخون با ناتوانی جنسی فشارخون بالا هیچ علامت یا نشانه‌ای ندارد ولی تاثیر زیادی بر عملکرد جنسی افراد می‌گذارد. از نظر علمی اگر فشارخون فردی بالاتر از 140 روی 90 میلی‌متر جیوه باشد مبتلا به فشارخون است.
چرا ب آ از جشن عکاسان سینما حمایت کرد/حس خوب در کنار برندینگ پایگاه خبری لقمه:مدیر تبلیغات و از سهام داران گروه تولیدی ب.آ از دلایل حضور این برند قضای در کنار هنرمندان و حمایت از رویدادهای هنری همچون جشن عکاسان سینما سخن گفت.
چالش جمع آوری پسماند رستوران‌ها در شهرهای بزرگ پایگاه خبری لقمه: جمع آوری پسماند رستوران‌ها در شهرهای بزرگ مانند تهران می‌تواند مسئله‌ای پیچیده و چالش‌برانگیز برای محیط زیست شهری باشد و نیازمند تعامل شهرداری‌ها و رستوران‌داران است.