نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای پرنمك بر سیستم تعادل فرد تاثیر منفی می‌گذارد لقمه: یك متخصص شنوایی شناسی گفت: غذاهای پرنمك باعث...

  آدامس می‌تواند به کنترل وزن کمک کند؟ به عقیده‌ متخصصان پژوهش‌های گسترده تری نیاز است تا...

  تخمه هندوانه برای کاهش سطح کلسترول بد خون مفید است متخصصان تغذیه می‌گویند تخمه هندوانه که بیشتر مردم ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین راه جلوگیری از آفت‌زدگی حبوبات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مخلوط مواد شیمیایی مانند جوهر نمک و جرم‌بر با فرآورده‌های سفید کننده به دلیل تولید بخارات و گازهای بسیار سمی و خفه کننده، جداً خودداری کنید.
بروز کم آبی در سفر شایع است/روزانه 8 تا 10 لیوان مایعات مصرف کنید کارشناس مسئول واحد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توصیه‌های تغذیه‌ای در طول سفر ارائه کرد و گفت: حتما در طول سفر به دریافت مقادیر مناسب لبنیات دقت کنید و روزانه متناسب با نیاز بدنتان حدود 2 تا 3 لیوان شیر یا ماست کم چرب مصرف کنید.
غذا در یک متن فرهنگی انسان شناسان عادات غذایی را به عنوان کلیتی پیچیده از فعالیت های آشپزی ، تمایل ها و تنفرها ، آگاهی جمعی ، اعتقادات ، تابوها ، موهومات وابسته با تولید و تهیه و مصرف غذا و در یک کلام یک مفهوم فرهنگی بزرگ می نگرند.به عنوان یک مفهوم فرهنگی بزرگ ،غذا را در مواجهه و ارتباط با بسیاری از مفاهیم فرهنگی دیگر می بیینند.
امان از دل‌ و قلوه شاید تاکنون گذرتان به یکی از خیابان‌ها یا میدان‌هایی که حرفه اصلی مغازه‌داران آن کشتار دام و فروش امعاء و احشای آن است، افتاده باشد و انواع فرآورده‌های دامی همچون کله، پاچه، زبان، سیرابی، شیردان، دل، قلوه، جگر و... را از آنان خریده باشید.