نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اگر جدی نگیرید، دندان های تان را به خطر انداخته اید حداقل یك بار جرم گیری در سال ضروری است، حتی هر 6 م...

  غذاهای سرخ‌شده احتمال بروز سرطان را افزایش می‌دهند یک متخصص تغذیه گفت: غذاهای سرخ‌شده و روغن‌هایی که ...

  بی‌خوابی شبانه تمایل به خوردن فست فود را افزایش‌می‌دهد محققان آمریکایی دریافتند: افرادی که خواب شبانه ندا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میوه‌ای 10 هزار بار قوی‌تر از شیمی‌درمانی پوست این میوه خواص شگفت انگیزی دارد که بیشتر از آب آن می‌تواند اثرگذار تر باشد.
تغذیه زنان از کودکی تا سالمندی نسل های گذشته عادات غذایی خود را عیناً به نسل های فعلی منتقل می کنند و همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد عادات غذایی درست یا غلط در آغازین سال های زندگی، در دوران نوپایی و کودکی شکل می گیرد، در این دوران عدم برخورداری دختران از تغذیه مناسب، متعادل و متنوع آنها را به سمت سوءتغذیه سوق می دهد و بارزترین آثار عدم دسترسی آنها به ریزمغزهای گوناگون را می توان در بیماری های جسمی دوره های مختلف زندگیشان مشاهده کرد.
12 علامت و هشدار که نشان می دهد به اندازه کافی آب نمی نوشید اگر به مقدار کافی آب ننوشید و به انداز کافی آن را دریافت نکنید بدنتان دچار یک سری علائم و مشکلات خواهد شد در ادامه به آنان اشاره می کنیم.
تغذیه از دیدگاه ابوعلی‌ سینا(1) با نگاهی به طب سنتی و تطبیق آن با علوم امروزی در می‌یابیم که حکمای پیشین با چه ظرافت، دقت و حساسیتی به مواردی که ما امروزه به عنوان اصول تغذیه صحیح آن‌ها را می‌شناسیم، اشاره نموده‌اند که این مسئله، مهر تأییدی بر دانش و فراست آن‌ها در سالیان دور است.