نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 دلیل مهم برای خوردن شکلات مطالعات دانشمندان آمریکایی نشان می دهد ، هر چه مرد...

  معجون قد بلندی داشتن قدبلند و هیکل متناسب آرزوی هر انسانی است. اگ...

  خطر سحری نخوردن چیست؟ پایگاه خبری لقمه: متخصص داخلی با تأکید بر اینکه با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چه غذاهایی میگرن را تشدید می‌کند/ میگرن هات‌داگی را بشناسیم یک متخصص مغز و اعصاب گفت: عطرهای تند و برخی مواد غذایی مانند پیاز خام، شکلات، غذاهای تند و پر ادویه، هات‌داگ، شیر، ماست و به ویژه پنیر، گوجه‌فرنگی، پرتقال، توت‌فرنگی، موز و مصرف سیگار می‌تواند موجب تشدید سردردهای میگرنی شود.
مصرف روزانه ۵ وعده سبزی و میوه/ توجه به نکات بهداشتی سبزی و میوه تازه فواید زیادی دارند و کارشناسان تغذیه توصیه می کنند روزانه حداقل ۵ وعده سبزی و میوه مصرف شود.
با انواع عرقیات سنتی ایران و خواص آنها آشنا شوید در سال های اخیر به دنبال تحقیقات جدید در مورد خواص داروهای گیاهی ، استقبال عمومی به استفاده از این نوع داروها نیز افزایش یافته است و هم اکنون در جهان و نیز ایران ، شرکت های معظم دارو سازی با استفاده از عصاره گیاهان دارویی ، تولیدات متنوعی را در بطری های پاکیزه و بهداشتی روانه بازار کرده اند.
غفلت دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی داروخانه‌های گیاهی پایگاه خبری لقمه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی داروهای گیاهی، گفت: شرح وظایف داروخانه های گیاهی و داروخانه های عمومی باید از هم تفکیک شوند تا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.