نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  نکاتی در خصوص تغذیه زنان باردار دکتر ربابه شیخ الاسلام تغذیه دوران بارداری را بسیا...

  ۹ علت خون ریزی لثه را بشناسید افرادی که از نخ دندان استفاده می کنند، گاهی دچار خ...

  بهار نارنج، برای رفع تپش قلب مفید است بهارنارنج همان گل های درخت نارنج است که دارای بوی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پس‌لرزه‌‌های تغییر موقتی نرخ دلار بر سبد مصرفی خانوار بعد از نوسانات نرخ دلار و ایجاد نگرانی مبنی بر افزایش قیمت کالاها، مصرف‌کنندگان باز هم برای تامین برخی کالاهای خود به بازار مراجعه کرده و همین امر، تولیدکنندگان را منجر به بروز رفتار دوگانه کرده است.
استفتاء از مراجع عظام در مورد حکم روزه داری و کرونا پایگاه خبری لقمه: برخی از مراجع تقلید در این باره دیدگاه‌های خود را در مورد حکم شرعی روزه گرفتن در روزهای شیوع کرونا اعلام کردند.
تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
تغذیه‌ خوب علیه آلودگی هوا از همان‌جایی که نشسته‌اید، نگاهی به بیرون بیندازید. آسمان چه رنگی است؟ احتمالا رنگ اصلی آسمان هم بتدریج یادمان خواهد رفت و به همین آسمان دودگرفته عادت خواهیم کرد. جرات می‌کنید پنجره را باز کنید؟ جرات می‌کنید چند نفس عمیق بکشید و هوایی تازه کنید؟