نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای غیر خانگی آهن کافی ندارند یک کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: مصرف ن...

  بهترین شیوه پخت غذا آن چه خانم های خانه دار باید به آن توجه کنند این ا...

  7عارضه مهم بی‌توجهی به مصرف نمک یددار یک فوق تخصص غدد با تاکید بر اینکه کمبود ید پس از ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گوشت کوسه حرام است / برخورد جدی با فروشندگان آبزیان حرام مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: گوشت کوسه بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام تقلید حرام است.
چرا میوه های خارجی خوش رنگ ترند؟ در روزهایی که تولید کنندگان میوه تدارک فروش شب عید را می بینند، بازار میوه خود را برای ورود میوه های ماندگار با رنگ و طعم ویژه آماده می کند. میوه های با کیفیتی که ظاهری شبیه به میوه های وارداتی دارند اما نه از طعم آبکی در آنها خبری هست و نه از مضرات کودهای شیمیایی و هورمون های رشد.
روش های تنظیم ساعت شکم! چقدر با چرخه بیولوژیک گرسنگی و سیری آشنا هستید؟ آیا شما هم یکی از آنها در وجود خودتان دارید؟ نتایج تحقیقات نشان می دهند اعصاب شکم براساس ساعت مشخصی کار می کنند و در زمان های خاصی از روز غذا خوردن را محدود می کنند.
۱۲ غذای سمی و خطرناک که مصرف می‌کنیم پایگاه خبری لقمه: وقتی اسم غذاهای خطرناک را می شنوید به احتمال زیاد به این فکر می کنید که بیشتر مردم دنیا از آن ها اجتناخب کرده و هرگز سراغشان نمی روند. اما حتما برایتان عجیب خواهد بود که برخی از این خوراکی ها همین الان در یخچال یا کابینت آشپزخانه تان جای خوش کرده باشند!