نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

  آشنایی با خوراکی های ضد سرماخوردگی خانگی همیشه با شروع فصل پاییز، آمار ابتلا به سرماخوردگی ...

  درمان تبخال با نسخه های خانگی و طبیعی در میان شیوه​های طبیعی درمان تبخال ، روشهایی وجود ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یا مصرف مارگارین ضرر دارد؟/تفاوت های کره حیوانی و گیاهی پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس صنایع غذایی گفت: مارگارین بسته به کیفیت ماده اولیه و تکنولوژی به کار گرفته شده در فرآیند فرآوری می تواند ارزش غذایی خیلی خوب تا خیلی بد داشته باشد.
گران‌ترین مواد غذایی دنیا کدامند؟ قارچ کیلویی 3میلیون تومان، هندوانه کیلویی 9 میلیون تومان و قهوه فنجانی 150 هزارتومان...! این قیمت‌های نجومی با نرخ تورم 30سال آینده به دست نیامده‌اند.
تغذیه زنان از کودکی تا سالمندی نسل های گذشته عادات غذایی خود را عیناً به نسل های فعلی منتقل می کنند و همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد عادات غذایی درست یا غلط در آغازین سال های زندگی، در دوران نوپایی و کودکی شکل می گیرد، در این دوران عدم برخورداری دختران از تغذیه مناسب، متعادل و متنوع آنها را به سمت سوءتغذیه سوق می دهد و بارزترین آثار عدم دسترسی آنها به ریزمغزهای گوناگون را می توان در بیماری های جسمی دوره های مختلف زندگیشان مشاهده کرد.
چه سبزیجاتی از آلزایمر پیشگیری می کنند پژوهشگران علوم پزشکی در کشور آلمان می گویند نتایج تحقیقات آنان نشان داده است که میوه ها و سبزی های سرشار از آنتی اکسیدان ها مانند اسفناج می تواند نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر داشته باشد.