نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مبارزه نارگیل با پوسیدگی دندان دانشمندان دریافتند که نارگیل می تواند با مهمترین ع...

  بادام زمینی احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می دهد آیا می‌د‌انید‌ که خورد‌ن باد‌ام‌زمینی به مقد‌ار ۵ ...

  بهترین راه برای کاهش چربی شکم کدام است؟ مصرف کالری بالا و کاهش فعالیت بدنی سبب چاقی و افزا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

داستان چیپس: تولد چیپس به خاطر انتقام آشپز! دست خودمان نیست، در بسته‌اش را كه باز می‌كنیم و بوی سیب‌زمینی به مشام‌مان می‌خورد باید تا انتها پایش بایستیم، باید تمامش كنیم و هزار درود بر مخترع این خوراكی ترد كه زیر دندان‌مان خرد می‌شود، بفرستیم.
آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
وقتی غذا، دراماتیک می شود! پایگاه خبری لقمه: سریال آشپز باشی و فیلم های همچون ماهی ها عاشق می شوند و مهمان مامان، حرفه و كنش آشپزی را عمق بخشیده و اعتبار بیشتری داده و به مخاطب می آموزد كه غذا خوردن صرفا در جویدن و بلعیدن نیست و ظرافت ها و ظرفیت های هنری و زیبایی شناختی هم دارد.
حقایقی عجیب درباره چاقی متخصصان سلامت می‌گویند عوامل چاقی در بین افراد فراتر از بی‌تحرکی و پرخوری است اما با این حال مصرف مواد خوراکی ناسالم مانند مواد قندی و نداشتن فعالیت بدنی قطعات اصلی پازل چاقی هستند.