نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف فست فودها به كبد كودكان آسیب می رساند كارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

  درمان و بهبود آفت دهان با تغذیه آفت‌های دهانی (canker sores) زخم‌های دردناکی هستند...

  خوراکی هایی که زنان را سرد می کند مزاج زنان سردتر از مردان است و برای حفظ سلامتی خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میهمانی‌های یک بار مصرف! سفره های ساده لبه توری جای سفره های طرح دار را گرفت و گل سرخی ها برچیده شد و نوبت به ظروف پیرکس و آرکوپال و سرامیک رسید. تحول و تجدد به همین جا ختم نشد بلکه این تغییرات، سفره ایرانی را در فهرست سنت های در آستانه انقراض قرار داد.
مفیدترین مواد طبیعی برای از بین بردن سموم بدن اگر قصد کاهش وزن دارید، یا می خواهید انرژی بیشتری کسب کنید، پوست صورت شما شاداب تر به نظر آید، در خلق و خوی خود تغییر ایجاد کنید، این چند ماده غذایی را که در این مطلب به آن اشاره شده است، به برنامه غذایی خود بیفزایید.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
بهترین زمان برای استفاده از سیر مردم معمولا از سیر گریزانند اما اگر خاصیت درمانی شگفت انگیز آن‌را بدانند، اشتیاق زیادی برای استفاده از آن پیدا خواهند کرد.