نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  در ناهار کودک خود تغییر ایجاد کنید محققان توصیه می‌کنند: ناهار فرزند خود را جذاب‌تر و...

  حد مجاز مصرف پروتئین در ورزشکاران چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از 3 ترکیب مهم بدن ا...

  برای کاهش استرس‌های روزمره چای بنوشید یك متخصص طب پیشگیری با بیان اینکه ترکیبات موجود در...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
میزان مجاز مصرف روزانه میوه و سبزیجات چقدر است؟ محققان می‌گویند خوردن روزانه 5 میوه و سبزیجات برای سلامت بدن مفید است؛ اما چرا 5 واحد میوه و سبزیجات؟
چرا هندوانه اینقدر مفید است هندوانه از آن دست میوه های تابستانی است که به خاطر آبدار و شیرین بودنش محبوب و مورد علاقه همگان است. هندوانه منبع طبیعی از بهترین آنتی‌‌اکسیدان‌ها بوده که طبیعت فراهم کرده است. آنتی ‌اکسیدان‌هایی مثل ویتامین‌ C و A که از ما در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند. با مصرف هندوانه خطر کم ‌آب شدن بدن نیز کاهش می‌‌یابد.
سوسیس و کالباس فاسد را چگونه تشخیص دهیم؟ دلایل مضر بودن گوشت فراوری شده پایگاه خبری لقمه: در این مطلب راه های تشخیص سوسیس کالباس فاسد، مضرات محصولات تاریخ گذشته و دلایل اصلی مضر بودن گوشت های فراوری شده بیان شده است.