نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کسانی نباید بستنی یخی بخورند؟ بستنی‌ها دو گروه شیری و یخی دارند. بستنی‌های یخی ا...

  خواب راحت با شیرموز یک متخصص کودک، مقاومت کودک در رفتن به رختخواب را ا...

  تأثیر عجیب سوپ مرغ در سرماخوردگی آخرین تحقیقات علمی نشان می دهند که سوپ مرغ می توان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص و فواید بی شمار چای زنجبیل لقمه: گیاه درمانی رویکردی جدید در درمان بیماری‌هاست و اگر توسط اهل فن آن تجویز شود، بهترین راه رفع ناخوشی‌هاست. تغذیه به روش سنتی، اولویت بخش عمده‌ای از جمعیت هند است و علاقه شدیدی به نوشیدنی‌ها بویژه چای دارند. یکی از این نوشیدنی‌های مورد علاقه آن‌ها، چای زنجبیل است که خواص زیادی دارد.
چرا باید ویتامین بخوریم؟ آیا شما واقعا˝ می دانید که ویتامین هایی نظیر A و B و C و D و ... به چه کار می آیند؟ و چرا باید زحمت استفاده از آنها را بکشید؟ با ما همراه شوید تا درباره برخی دلایل مصرف این ویتامین ها به شما توضیحاتی ارائه دهیم.
چرا کبد چرب می‌شود کبد چرب یکی از آن بیماری‌هایی است که با اقبال روزافزون مردم به رژیم غذایی ناسالم نامش بیشتر سر زبان‌ها می‌افتد. به گفته دکتر رضا ملک‌زاده، رئیس هفته سلامت گوارش در حال حاضر 30 درصد از ایرانی‌ها به این بیماری مبتلا هستند.
چند نکته کاربردی برای سفید کردن دندان ها یک لبخند زیبا قبل از هر فاکتور دیگری توجه اطرافیان ما را بویژه در اولین ارتباط، جلب می کند و شاید نخستین عامل ظاهری است که بواسطه آن، مورد قضاوت دیگران قرار می گیریم. داشتن دندان های خراب، زرد و معیوب می تواند تاثیر نامطلوب بر زندگی و حتی حرفه افراد داشته باشد که این امر در زنان بیشتر صدق می کند.