نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  از این خوشمزه تابستانی غافل نشوید سرطان در دنیا روز به روز به طور پیوسته در بین انوا...

  این ویتامین قند خون را کاهش می‌هد پایگاه خبری لقمه:تحقیقات نشان می دهد مکمل ویتامین ...

  با هم غذا بخورید تا سالم بمانید حتما این اصطلاح را زیاد شنیده‌اید که اغلب راجع به ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا این هشت خاصیت لیمو عمانی را می دانید؟ پایگاه خبری لقمه: لیمو عمانی یک ماده غذایی رایج در بیشتر آشپرخانه‌های عربی و آسیایی است که دارای فواید فوق‌العاده‌ای برای سلامت جسم است.
چگونه شکم خود را کوچک کنیم؟ چربی های دور کمر و ظاهر بدی که این چربی های اضافه به ترکیب بدن می دهند، ممکن است برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند. احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ترکیب بندی بدن هم تاثیر گذار خواهند بود.
کنترل پُرمویی در زنان با تغذیه هیرسوتیسم به شرایطی اطلاق می‌شود که در آن موهای زائد و ناخواسته در صورت و بخش‌های مختلف بدن می‌روید که معمولاً این موها ضخیم و تیره هستند.
ماهیان دریایی سالم‌ترند یا پرورشی؟! در جهان استقبال از مصرف ماهی پرورشی به دلیل اطمینان از رعایت اصول فنی و بهداشتی و سیستم‌های تحت کنترل انسانی بیشتر از ماهیان دریایی شده است چون با رشد اقتصادی کشورها و صنعتی شدن و آلودگی آب‌ها، امکان وجود فلزات سنگین و سموم بالاخص جیوه در گوشت ماهیان بالاتر رفته لذا گرایش مصرف‌کنندگان به ماهیان پرورشی است.