نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کاهش خطر ابتلا به سرطان روده با قرص ضد کلسترول محققان در تحقیقات جدید خود دریافتند که قرص کاهش کل...

  نکات تغذیه‌ای برای جلوگیری از ابتلا به کرونا/چرا خوردن غذاهای مدرن در وعده سحری توصیه نمی‌شود؟‌ پایگاه خبری لقمه: منصور رضایی متخصص تغذیه در برنام...

  آلوده ترین بخش یخچال را بشناسید محمدرضا کمالی، کارشناس مبارزه با بیماریها معاونت ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میهمانی‌های یک بار مصرف! سفره های ساده لبه توری جای سفره های طرح دار را گرفت و گل سرخی ها برچیده شد و نوبت به ظروف پیرکس و آرکوپال و سرامیک رسید. تحول و تجدد به همین جا ختم نشد بلکه این تغییرات، سفره ایرانی را در فهرست سنت های در آستانه انقراض قرار داد.
وقتی غذا به حلق کودکمان پرید چه کنیم؟ هر سال، کودکان زیادی در اثر خفگی ناشی از گیر کردن اشیا و مواد غذایی در گلو و انسداد راه هوایی، جان خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که با کمی دقت و ایمن‌سازی محیط اطراف کودک و وسایل‌بازی‌ او می‌توان از بروز بسیاری از این خطرات جلوگیری کرد.
رستوران دشمنان آمریكا در ایالات متحده هیچ چیز انحصاری نیست و انگار قرار هم نبوده كه باشد. این موضوع استثنایی هم ندارد، از قدرت و اقتصاد و این‌جور چیزها گرفته تا...
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.