نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کی چی بخوریم؟ لقمه: مواد غذایی با ترکیبات متنوع و متفاوت خود، خص...

  چرا پوست این میوه ضد سرطان است میوه‌هایی که رنگدانه‌های قرمز دارند اعم از هویج، گ...

  چه غذاهایی برای بیماران دیابتی مناسب هستند؟ مسئول تغذیه بزرگسالان در دفتر بهبود تغذیه وزارت به...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یک راهکار ساده برای افزایش خود‌کفایی روغن پایگاه خبری لقمه: حدود 90 درصد روغن مصرفی مردم از طریق واردات تامین می‌شود و رشد قیمت‌های جهانی هم میزان خروج ارز از کشور را برای تأمین دانه‌های روغنی، هر روز بیشتر می‌کند، این در حالی است که متوسط مصرف روغن در کشور ما 2 برابر استاندارد جهانی است.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
کدام نان را باید انتخاب کرد؟ به نظر شما کدام نان سالم‌تر است و گزینه بهتری برای همراهی غذاهای شماست؟ سنگک، بربری، تافتون یا لواش؟! برای شما ارزش غذایی نان مهم است یا مدت زمان ماندگاری‌اش؟! در ادامه پاسخ کارشناسان تغذیه به این سؤال‌ها را بخوانید.
گردشگر روس: مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نوازند دندانپزشک روس که به همراه قطار گردشگری در تور رفت و برگشت یک روزه تهران - شمال (سوادکوه) شرکت کرده بود، گفت: مسافرت به ایران و بویژه استان مازندران بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.