نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نگین‌ دندان عامل پوسیدگی است نصب نگین زیبایی دندان در صورتیکه بهداشت دهان و دند...

  قارچ را قبل از مصرف در آفتاب قرار دهید نتایج بررسی ها نشان می دهد، قارچ های خوراکی معمولی...

  آب معدنی،محصولی که از پشت به سلامت خنجر می‌زند دستگاه‌های نظارتی، در بررسی‌هایی که از کارخانه‌های...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با میوه‌هایی که جوان‌كننده پوست و ضدپیری هستند با گذشت زمان، در اثر آلودگی‌های محیطی، نور آفتاب و استرس پوست به مرور شادابی و روشنی خود را از دست می‌دهد و پر از لك‌وچروک می‌شود. میوه‌ها و سبزی‌ها كه در هر فصل انواع مختلفی از آنها یافت می‌شود، ضدلك‌ها و ضدچروك‌های طبیعی‌اند كه خداوند خلق كرده است.
مخرب‌ترین شیوه‌های كاهش وزن پای صحبت بسیاری از افراد كه می‌نشینیم، بر این باور هستند كه بهترین رژیم غذایی ممكن را در پیش گرفته‌اند و توانسته‌اند به زعم خودشان معجزه‌ای را بیافرینند زیرا در طول یك هفته چند كیلوگرم از وزنشان و چند سانتی‌متر از سایز دور كمر‌شان را كاهش داده‌اند در حالی كه به عقیده متخصصان تغذیه، این اشتباه‌ترین باور ممكن و نادرست‌ترین شیوه‌ای است كه افراد در پیش می‌گیرند و گاهی سلامت خود را به خطر می‌اندازند...
ماکارونی و برنج کلسترول را بالا میبرند بعضی ازافرادکه ازکلسترول بالا رنج می برند ، روش هایی راجستجـــــومی نمایندکه بتــــــوانند بر اساس آنها میزان کلسترول LDL خودراکاهش دهندواین امرتنها ازطریق تنظیم یک رژیم غذایی مناســـــب تحقق می یابد . در ادامه به بحث درموردبرنامه های غذایی مختلف می پردازیم که میتواننددرکاهش کلسترول LDL نقش داشته باشند .
چرا یکباره برخی غذاها را هوس می کنید؟ با این که مانند معمول غذا خورده بودم اما هوس کردم شکلات و کمی سیب زمینی بخورم. شنیدم که متخصصان میگن بین احساس گرسنگی و هوس ناگهانی تفاوت است.