نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  بدترین و بهترین پیش غذاها را بشناسید فریب ظاهر زیبای پیش غذاها را نخورید، چرا که برخی ا...

  میوه، سبزی و لبنیات را با فاصله بخورید مدیر گروه تحقیقات تغذیه انستیتو تغذیه وزارت بهداشت...

  استفاده از ظروف مسی مس بدن را تامین نمی‌کند کارشناس مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
خطر سنگ كلیه برای دیزی سنگی خورها یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد مصرف غذا در ظرو.ف سنگی خطر سنگ كلیه را افزایش می دهد.
فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.