نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  احتمال بیشتر تشکیل سنگ کلیه در این افراد | برای جلوگیری از سنگ کلیه چه بخوریم احتمال ابتلا به سنگ کلیه به دلیل عواملی مثل کاهش م...

  واقعیت‌هایی تلخ در مورد چای شیرین درست است که چای شیرین در وعده صبحانه مزه خوب و دلچ...

  غذاهایی برای داشتن رابطه جنسی بهتر با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه و مطالعات اخیر، 10 ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کی هوس چه خوراکی میکنیم؟ حتماً شما هم افرادی را دیده اید که بعضی مواقع هوس می کنند که نوعی خوراکی خاص مصرف کنند حتی بعضی اوقات خود ما نیز به مصرف بعضی غذاها تمایل پیدا می کنیم.
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.
این خوراکی ها را راحت بخورید، آنقدر هم مضر نیستند!! با ما باشید تا با چند نمونه از این مواد غذایی که بیخودی اسمشان به اصطلاح بد در رفته است آشنا شوید.
قند خون را با این 5 ماده غذایی کنترل کنید پایگاه خبری لقمه: مصرف مواد غذایی غنی از فیبر یکی از راه‌های کنترل دیابت است. تحقیقات نشان می‌دهد فیبر موجود در مواد غذایی گیاهی روند افزایش قند خون را کند می‌کند.