نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اسیدهای چربی که خود چربی سوزند! این اسیدهای چرب با تغییر در آنزیم هایی که باعث چرب...

  آداب غذا خوردن در سفر از نگاه طب سنتی/برای جلوگیری از آب به آب شدن چه کنیم یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: برای پیشگیری از بیماری...

  پختن زیاد گوشت قرمز خطر ابتلا به سرطان را دو برابر می كند تهران- دانشمندان هشدار دادند كه پختن زیاد گوشت قرم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکته های کلیدی و ساده : بدون رژیم گرفتن، وزن خود را کاهش دهیم هر چند رژیم های غذایی لاغری بسیاری وجود دارند که ممکن است بتوانند به شما کمک کنند وزنتان را کم کنید اما این برنامه های غذایی در عین حال احساس شدید گرسنگی را به همراه دارند و ولع خوردن را پس از مدتها افزایش می دهند.
کتاب کلید را بزن برای مدیران کسب و کار مفید است یا کم کردن وزن؟ پایگاه خبری لقمه: علاقمندان به تغییرات فردی یا سازمانی می توانند از کتاب کلید را بزن الگوی ارائه شده در آن به نحو مقتضی بهره مند شوند.
افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی و بومی گزینی / ۱۶ میلیارد ریال به خرید واکسن اختصاص یافت پایگاه خبری لقمه: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی مردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز بکار کرد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مهمترین وزارتخانه های کلیدی با جایگاه سیستم نظام سلامت، اقدامات ارزنده ای را در کارنامه یکساله خود دارد.
اخلاق مداری زیربنای کار حرفه ای من در آشپزی است پایگاه خبری لقمه: سرآشپز رضا جعفریان گفت: سعی کرده ام در درجه اول اخلاق را پیش زمینه کاری خودم قرار دهم و هیچگاه دچار غرور نشوم.