نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کمبود کدام ویتامین به کاهش و توقف رشد بدن می انجامد؟ دکتر تیرنگ نیستانی گفت: کمبود روی برای نخستین بار ...

  تاثیر ویتامین D بر فشارخون نتایج یک مطالعه جدید تایید کرد که کمبود ویتامین D‌...

  درمان خانگی و خوراکی دردها برخی از مشکلات و دردها را می توان در خانه و بدون م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی غذا، دراماتیک می شود! پایگاه خبری لقمه: سریال آشپز باشی و فیلم های همچون ماهی ها عاشق می شوند و مهمان مامان، حرفه و كنش آشپزی را عمق بخشیده و اعتبار بیشتری داده و به مخاطب می آموزد كه غذا خوردن صرفا در جویدن و بلعیدن نیست و ظرافت ها و ظرفیت های هنری و زیبایی شناختی هم دارد.
چرا صبحانه ایرانی یکی از بهترین‌هاست؟ تاکنون مطالب بسیاری درباره اهمیت صبحانه به‌عنوان اولین وعده غذایی روز نوشته‌ایم و با کارشناسان بسیاری در رابطه با مشخصات این وعده گفت‌وگو كرده‌ایم...
داروهای گیاهی کاهش وزن حاوی شیشه هستند دکتر ناصحی با هشدار نسبت به مصرف داروهای لاغری در زنان گفت: :« عده ای از افراد سودجو از تمایل خانم ها برای کاهش وزن استفاده می کنند و با توصیه های غیر علمی و تجویز برخی از داروها که به عنوان داروهای گیاهی مطرح می شوند و حاوی مواد محرک روانی هستند انها را به ورطه اعتیاد میکشانند.
لطفا لبنیات آلوده نوش جان نكنید! نتایج دو تحقیق انجام شده در سال های 90، 91 و 92 نشان داد كه تمام فرآورده های لبنی سنتی كه بدون طی هیچ گونه مرحله پاستوریزاسیون و میكروب زدایی، به صورت فله و در فرآیند تولید به مصرف، از دامداری ها به مغازه های عرضه لبنیات سنتی حمل شده اند، دارای آلودگی میكروبی و باكتریایی بوده اند.