نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خواص تغذیه‌ای تخم پرندگان وقتی وارد بازارهای محلی شهرهای شمالی کشورمان می‌شو...

  بهترین و جدید‌ترین ضدآفتاب خوراکی

  واقعیت‌هایی تلخ در مورد چای شیرین درست است که چای شیرین در وعده صبحانه مزه خوب و دلچ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بیماران کرونایی این غذاها را نخورند پایگاه خبری لقمه: براساس یافته جدید تحقیقاتی؛ کروناویروس به تارهای صوتی آسیب می‌رساند.
۷ هشدار درباره حلیم این روزها با زیاد شدن مشغله‌‌های کاری و نداشتن فرصت کافی، بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند حلیم را از بیرون بخرند چون معتقدند برای پخت نوع خانگی این غذا مدت زمان زیادی لازم است و از طرفی بافت حلیم خانگی به خوبی‌ بافت حلیم بیرون به اصطلاح کش نمی‌‌آید.
پایین‌ترین هزینه ماهانه یک خانواده 5 نفره چقدر است؟ در سالهای اخیر که معجزات هزاره سوم پولهای نفت کشور را با شعبده بازی و شامورتی بازی غیب کرده و تحریم را بر سر ملت ریخته اند، مهمانی ناخوانده به نام گرسنگی به خانه های اقشاری از مردم راه یافته است. اکنون هربار که به مغازهای پا میگذاری، گرسنه ای سر میرسد و از تو تقاضا میکند برایش تکه ای پنیر یا قالبی کره یا بسته ای نان بخری. هرچقدر هم در گوش ما بخوانند که این گدایان ثروتمندند و حقه بازند و زیر پوشش باندهای مافیایی فعالیت میکنند، به خرج ما نمیرود چون ما با چشم میبینیم که از سال 84 تا 92 ما که ما باشیم و شغل داریم و سر هر ماه حقوقی به حساب مان ریخته میشود، در خرج زندگی لنگ میزنیم...
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.