نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  علیرضا زالی: شهید فخری زاده از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا بود پایگاه خبری لقمه: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرو...

  سبزی‌ها با این روشها خوشمزه‌تر می‌شوند از ویژگی‌های یک رژیم غذایی سالم این است که در آن ا...

  تابستان دلپذیر با این عرقیات گیاهی در فصل تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر سال تمایل به ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قهوه سبز با کدام داروها تداخل دارد پایگاه خبری لقمه: مردم قهوه سبز را برای چاقی، دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا و بسیاری از شرایط دیگر مصرف می کنند، اما هیچ مدرک علمی خوبی برای حمایت از این موارد وجود ندارد.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
راز خوشرنگ و خوشمزه تر شدن خورشت فسنجان می خواهیم فوت کوزه گری یک خورشت فسنجان بسیار خوشمزه و البته خوشرنگ را بر ملا کنیم که با شیوه ای بسیار ساده و باور نکردنی امکان پذیر است پس با ما همراه باشید :
یارانه گندم و نان و مسئله محدودیت فروش نان پایگاه خبری لقمه: آیا محدودیت فروش نان واقعیت دارد؟ قرار است صحت و سقم این موضوع در کارگروه آرد و نان طی روزهای آتی با حضور سازمان های متولی و تشکل های بخش خصوصی مورد بررسی قرار گیرد.