نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خود را در مقابل سرماخوردگی بیمه کنید/ تقویت ایمنی بدن با آنتی اکسیدان پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

  افزایش انرژی و تمرکز با این مواد غذایی بسیاری از مواد خوراکی تاثیر درمانی دارند و در اغل...

  سه ماده خوراکی محرک قوای جنسی علاوه بر استرس، فشارهای روحی و درگیری های ذهنی، نو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با قارچ سمی که جان 15 نفر را گرفت/ معرفی «فرشته نابودگر» پایگاه خبری لقمه: قارچ سمی که این روزها بسیاری از هموطنان مان را راهی بیمارستان کرده و جان 15 نفر را گرفته است، «فرشته نابودگر» نام دارد که شباهت بسیاری به قارچ خوراکی سفید رنگ دارد.
افزایش نشاط و شادابی با مصرف روغن زیتون برای رفع یبوست بهتر است که صبح ناشتا چند عدد سیب را به صورت کمپوت پخته و یک یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون هنگام مصرف اضافه کنند, این کار علاوه بر رفع یبوست, بدن را از مواد زائد پاکسازی می‌کند و موجب شادابی و سرحالی می‌شود.
توجه ویژه به بخش كشاورزی و امنیت غذایی در دولت آینده ضروری است پایگاه خبری لقمه: دكتر حامد نجفی معتقد است توجه ویژه دولت آینده به بخش كشاورزی و امنیت غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
املت در وضعیت قرمز + عکس شاید هر کسی در طول عمرش غذاهای ویژه زیادی را در مکان‌های خاص خورده باشد. غذاهایی که تا سالها و یا تا آخر زندگی طعم آن‌ زیر دندان آدم می‌ماند و با یادآوری خاطره‌اش لحظات شیرینی زنده می‌شود.