نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین ساندویچ کدام است؟ ساندویچ می تواند خانگی و از انواع تخم مرغ، الویه، ...

  خوردنی‌های مفید برای کبد چرب از آنجا که بیماری کبد چرب از جمله بیماری‌های خاموش...

  رازهای فریز کردن صحیح مواد غذایی کنسرو کردن و ترشی کردن یکی از راه های نگهداری سبزی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
بحران خشکسالی خوزستان چطور تشدید شد!؟ پایگاه خبری لقمه: صدور مجوز شالیکاری و انتقال تصمیم‌گیری در ارتباط با صدور مجوز سالانه کاشت برنج به نهادهای منطقه‌ای توسط هیأت وزیران، دولت را به بانی اصلی تشدید بحران آب در خوزستان تبدیل می‌کند.
رابطه فشارخون با ناتوانی جنسی فشارخون بالا هیچ علامت یا نشانه‌ای ندارد ولی تاثیر زیادی بر عملکرد جنسی افراد می‌گذارد. از نظر علمی اگر فشارخون فردی بالاتر از 140 روی 90 میلی‌متر جیوه باشد مبتلا به فشارخون است.
مبتلایان به آسم غذاهای آماده به مصرف نخورند یک فوق تخصص آسم و آلرژی با هشدار نسبت به تشدید آسم و آلرژی بهاره با مصرف غذاهای آماده و رستورانی مصرف غذاهای خانگی و غذاهای بدون افزودنی را به مبتلایان توصیه کرد.