نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۱۰ ماده غذایی برای تامین پروتئین بدن اگر در فکر سوزاندن چربی های اضافه بدن و کاهش وزن خ...

  این ویتامین قند خون را کاهش می‌هد پایگاه خبری لقمه:تحقیقات نشان می دهد مکمل ویتامین ...

  چند راهکار ساده تغذیه ای برای کاهش دردهای نقرس پایگاه خبری لقمه: نقرس بیماری است که بر اثر تجمع ز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نگهداری طولانی غذا در فریزر، مواد غیر پروتئینی را سرطانی می‌کند یک متخصص تغذیه، با تاکید بر خودداری از نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در یخچال و فریزر گفت: نگهداری مواد غیرپروتئینی در فریزر برای مدت طولانی، ترکیباتی ایجاد می‌کند که سرطان‌زا هستند.
بخور و نخورهای روزهای آلوده/ تغذیه‌ مناسب هنگام آلودگی هوا را بشناسید پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.
آیا لاغر شدن با آب امکان‌پذیر است؟ یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی بابیان اینکه یکی از عادت‌های غذایی غلط در ایران نوشیدن چای یا قهوه بلافاصله بعد از صرف هر وعده غذایی است، گفت: «این عادت غلط غذایی ممکن است به‌مرورزمان باعث بروز کم‌خونی مخصوصاً در خانم‌ها شود چراکه با رقیق شدن شیره‌های گوارشی عمل هضم به‌خوبی صورت نمی‌گیرد و همچنین ترکیبات موجود در چای مانع جذب برخی از املاح و مواد معدنی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها آهن مخصوصاً آهن با منشأ گیاهی است.»
افراد چاق خوشحال‌ ترند/ ژن چاقی افسردگی را کاهش می‌دهد تحقیقات علمی جدیدی نشان می دهد که برای چرایی شاد بودن افراد چاق شواهد ژنتیکی وجود دارد.