نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نسخه طب سنتی برای دیابتی‌ها یک محقق طب سنتی گفت: «رزماری و پونه کوهی حاوی ترکی...

  رژیم غذایی برای رفع خستگی های همیشگی/به هنگام وارونگی و ایستایی هوا، کم خون ها در خطرند یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اهمیت رعا...

  سیگار بدتر است یا قلیان؟/ آیا قلیان به اندازه سیگار مضر است؟ تحقیقات جدید محققان ایرانی نشان داد که استفاده از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روایت گرانی ماکارونی و چند توصیه در اصلاح سیاست ارزی/‌ لزوم پرداخت علی‌‌الحساب یارانه‌ پایگاه خبری لقمه: در یکی دو‌ روز اخیر پس از افزایش یکباره قیمت ماکارونی این کالا در فروشگاه‌ها ناپدید و یا با قیمت‌های بالا عرضه شد، تولیدکننده‌های ماکارونی اما می‌گویند ماکارونی که تا پیش از این با آرد یارانه ای تولید کرده‌‌ایم را گرانتر نمی‌فروشیم و کسانی که یک شبه قیمت ماکارونی را تغییر دادند مشمول جریمه تعزیرات می‌شوند.
بیخوابی با نوشابه های انرژی زا براساس نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدنی‌های انرژی زا موجب افزایش مشکل بی خوابی و بروز حالت عصبی در مصرف کنندگان آن میشود،‌در سال های اخیر مصرف نوشیدنی های انرژی زا در میان افراد از جمله ورزشکاران افزایش یافته که می تواند تاثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت آنان داشته باشد.
آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
چطور چاقی را شکست دهیم؟ چاقی عامل بسیاری از بیماری ها ،مثل دیابت،بیماری های قلبی،آرتروز و ... است.اگر معمولا احساس خستگی می کنید با پزشک خود مشورت کنید.