نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای ضد سرماخوردگی همان طور که می‌دانید رژیم غذایی و سبک زندگی در ابت...

  چطور وزن‌مان را به سرعت کم کنیم اما به سلامتی مان لطمه نزنیم؟ از رژیمهای سخت خسته شده اید ؟ از این روشهای سالم و...

  وقتی انگور می‌خورید، حتماً هسته‌اش را بجوید روغن هسته انگور ترکیب‌های آنتی‌اکسیدانی و فنولی نس...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.
نکاتی مهم در استخدام یک سرآشپز رستوران پایگاه خبری لقمه: استخدام یک سرآشپز برای یک رستوران یا واحد غذایی مهم و حیاتی است و باید با دقت و وسواس خاص به این امر پرداخت.
6 اشتباه رایج درباره لاغر شدن شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهند با روش‌هایی مانند شام نخوردن یا ورزش کردن بیش از حد و سنگین لاغر شوند؟ از اینکه نتیجه نمی‌گیرید تعجب می‌کنید؟ تعجبی ندارد چون راه را کاملا اشتباه می‌روید.
آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟