نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پوست پرتقال برای سلامت پوست مفید است بیشتر افراد بر این باورند که پوست میو‌ه‌ای همچون پ...

  خوردنی‌های مفید برای کبد چرب از آنجا که بیماری کبد چرب از جمله بیماری‌های خاموش...

  چرا باید همراه غذا پیاز بخوریم ترکیبات گوگرددار در پیاز عضلات صاف ریه را تحریک کر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نصف شدن سرانه مصرف گوشت قرمز نسبت به سه سال پیش پایگاه خبری لقمه: در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف گوشت قرمز کاهش پیدا کرده و به حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی ۸۵ میلیون نفر نیاز کشور حدود ۵۱۰ هزار تن خواهد بود.
چرا نباید در ظروف مسی غذا بپزیم؟ یک متخصص تغذیه با بیان این‌که بهتر است در ظروف مسی پخت و پز صورت نگیرد، توضیح داد: استفاده مکرر از مس، موجب انتقال مس به بدن و بروز عوارضی در بدن و ایجاد بیماری‌هایی مانند آسیب‌های مغزی، عقب‌ افتادگی ذهنی و بیماری‌های کلیوی می‌شود.
سایز کمر و پای زنان چه اهمیتی دارد؟ رازهایی در مورد سلامت شما كه در آینه خانه‌تان می‌توانید به آنها برسید. همین حالا بلند شوید و سراغ آینه بروید و به خودتان نگاهی بیندازید. سعی كنید تصویری فضایی از خودتان در ذهن‌تان بكشید و ببینید فرم كلی بدن‌تان چگونه است.
هزینه ماهانه یارانه و کالابرگ برای دولت چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح اقدامات دولت برای حمایت از مادران باردار و کودکان تا 5 سال، گفت: ماهانه 32 هزار میلیارد تومان در قالب یارانه و کالابرگ هزینه می‌شود.