نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  برگه‌ها؛ جایگزین خوب هله هوله‌ها میوه‌های خشک یا برگه‌ها همان میوه‌های تازه‌ای هستن...

  دانش آموزان مواد غذایی حاوی آهن مصرف کنند سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان ...

  آنچه باید در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید سبوس، پوسته سفت و هضم‌نشدنی روی دانه‌های غلات است ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زندگی سالم با غذای سالم سال‌هاست در كشورهای اروپایی و امریكا پزشكان با روی آوردن به داروهای گیاهی روش سنتی درمان بیماری‌ها را در پیش گرفتند و به این سمت حركت می‌كنند تا عرضه داروهای شیمیایی را كم‌كم از چرخه درمان خارج كنند.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
۱۲ غذای سمی و خطرناک که مصرف می‌کنیم پایگاه خبری لقمه: وقتی اسم غذاهای خطرناک را می شنوید به احتمال زیاد به این فکر می کنید که بیشتر مردم دنیا از آن ها اجتناخب کرده و هرگز سراغشان نمی روند. اما حتما برایتان عجیب خواهد بود که برخی از این خوراکی ها همین الان در یخچال یا کابینت آشپزخانه تان جای خوش کرده باشند!
دلایل افزایش قیمت گوجه فرنگی در فصل سرما/راه چاره چیست؟ پایگاه خبری لقمه: پس از افزایش قیمت گوجه به کیلویی 50 هزار تومان، در چند هفته گذشته، امروز مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران از «کاهش قیمت» خبر داد اما آیا امکان تکرار نشدن افزایش قیمت ها در فصول سرد سال وجود دارد؟