نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عواقب تغذیه نامناسب در دوران بارداری لازم است به مادران آگاهی داده شود که در دوران بارد...

  بارداری زمان مناسبی برای رژیم لاغری نیست بسیاری از خانم‌ها به ویژه آنهایی که چند قلو باردار...

  عادت‌های سلامتی که علم آنها را تایید نکرده است همیشه حق با مادرانمان نیست. مادران همیشه می گویند ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اختلاف دو وزارت خانه بر سر آمار تولید و عرضه تراکتور وزارت جهاد کشاورزی معتقد است، عطش بازار تراکتور به عرضه پایین برمی‌گردد اما وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص می‌گوید، بین آمار نیاز بازار و تقاضا اختلاف وجود دارد.
شام ‌خوردن را كنار نگذارید «شب‌ها شام نمی‌خورم، برنج و نان را كه كاملا از وعده غذایی شب حذف كرده‌ام، شب‌ها یك لیوان شیر، یك ظرف سالاد یا حتی یك عدد سیب به عنوان شام برایم كافی است». اینها جملاتی است كه این روزها از زبان بسیاری از افراد و بخصوص خانم‌ها می‌شنویم.
چرا نباید از مكمل‌های غذایی استفاده كرد؟ دكتر امیرحسین بنی‌احمد، كارشناس ارشد دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز گفت: ‌اگر سیستم گوارش فرد سالم باشد و بتواند غذاها را هضم و جذب كند، به راحتی می‌تواند با رژیم‌های غذایی مواد غذایی مورد نیاز خود را تامین كند.
میزان ماندگاری گوشت قرمز و ماهی متخصصان تغذیه می گویند: گوشت یخ زده پس از یکسال از زمان ذبح تمام ارزش غذایی خود را از دست داده و به تفاله تبدیل می‌شود اما در موارد زیادی گوشت‌های یخ زده وارداتی تنها چند روز مانده به یکسال در کشور به فروش می‌روند.