نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شکلات را تقسیم کنید تا خوشمزه‌تر شود! پژوهش محققان دانشگاه ییل حاکی از آن است که خوردن ش...

  خطر رژیم غذایی کم فیبر در بارداری برای مغز نوزادان پایگاه خبری لقمه: تحقیقات نشان می دهد که فیبر بسیا...

  با مصرف روزانه گوجه فرنگی قلبتان را تقویت کنید مصرف روزانه گوجه فرنگی به طور قابل توجهی عملکرد رگ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رمضان شیرین برای بیماران قندی همه ما می‌توانیم از این فرصت در وجوه مختلف زندگی بهره بگیریم و به یقین یكی از این موارد كه بر آن تاكید هم شده، توجه به سلامت جسم است. دیابتی‌ها نیز یكی از گروه‌هایی هستند كه باید به این مساله توجه داشته باشند. پس لازم است پیش از آغاز ماه رمضان و روزه‌داری ضمن مشورت با پزشك خود، نكات خاصی را نیز رعایت كنند.
میهمانی‌های یک بار مصرف! سفره های ساده لبه توری جای سفره های طرح دار را گرفت و گل سرخی ها برچیده شد و نوبت به ظروف پیرکس و آرکوپال و سرامیک رسید. تحول و تجدد به همین جا ختم نشد بلکه این تغییرات، سفره ایرانی را در فهرست سنت های در آستانه انقراض قرار داد.
خواص و فواید بی شمار چای زنجبیل لقمه: گیاه درمانی رویکردی جدید در درمان بیماری‌هاست و اگر توسط اهل فن آن تجویز شود، بهترین راه رفع ناخوشی‌هاست. تغذیه به روش سنتی، اولویت بخش عمده‌ای از جمعیت هند است و علاقه شدیدی به نوشیدنی‌ها بویژه چای دارند. یکی از این نوشیدنی‌های مورد علاقه آن‌ها، چای زنجبیل است که خواص زیادی دارد.
ارتباط چاقی با یک پنجم موارد مرگ و میر در انسان تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چاقی می تواند عامل یک پنجم مرگ و میر انسان‌ها باشد.