نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه غذا بخوریم تا فشار خون نگیریم وزارت بهداشت مجموعه‌ایی از دستورالعمل‌ها در رابطه ...

  ظروف یکبار مصرف مناسب با مواد غذایی گرم کدامند؟ در ایام ماه محرم و صفر که بازار نذری داغ است، ظروف...

  اعتیاد کودکان به فست فود تقویت عادات غذایی نادرست می‌تواند بزرگترین ظلم یک ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آزاده نامداری کدام غذاها را بیشتر دوست داشت؟ پایگاه خبری لقمه: آزاده نامداری ضمن تاکید بر علاقه اش به غذاهای سنتی و آشپزی، به سخت تر بودن خنه داری نسبت به مجری گری ازعان داشت.
شخصیت خود را با مواد غذایی شکل دهید یافته های جدید علمی دانشمندان نشان می دهند که مواد غذایی می توانند در دستگاه گوارش واکنش هایی ایجاد کنند که باعث تغییرات روحی در انسان می شود و بر شخصیت انسان تاثیر می گذارد .
من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
صنعت گاو شیری ایران در رقابت با برترین‌های جهان پایگاه خبری لقمه: یک صادرکننده برتر گفت: پس از صنعت گاو شیری آمریکا، کشورمان ایران هم‌تراز با کانادا در رتبه دوم دنیا قرار دارد و با اقدامات انجام شده و پیشرفت روزافزون علم در کشور توانسته‌ رقبای خود را کنار بزند.