نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان بواسیر با داروهای گیاهی بواسیر(هموروئید)، بیماری دردناکی است که باعث التها...

  کربوهیدراتها چاق نمیکنند/ شمارش کالری اشتباه است ادعاهای ضرر چربی‌های اشباع شده برای قلب، مصرف ٥ وع...

  کنترل گرسنگی هنگام گرفتن رژیم های لاغری کنترل و غلبه بر گرسنگی از مهمترین مشکلاتی است که ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با یک رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. همچنین شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور ما نیز بیماری‌های قلبی – عروقی است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.
بروز کم آبی در سفر شایع است/روزانه 8 تا 10 لیوان مایعات مصرف کنید کارشناس مسئول واحد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توصیه‌های تغذیه‌ای در طول سفر ارائه کرد و گفت: حتما در طول سفر به دریافت مقادیر مناسب لبنیات دقت کنید و روزانه متناسب با نیاز بدنتان حدود 2 تا 3 لیوان شیر یا ماست کم چرب مصرف کنید.
آشنایی با مواد غذایی که کمتر از 100 کالری دارند برای اینکه بدانید مواد غذایی هم هستند که کمتر از 100 کالری دارند و در روند کاهش وزن تان موثر است، این لیست را معرفی می کنیم.
آشنایی با خواص میوه کاکتوس چند سالی است میوه‌های عجیب و غریبی به کشورمان راه یافته است. میوه‌هایی با اشکال و طعم‌های متفاوت که هر ذائقه‌ای را با طعم منحصر به فردش مجذوب می‌کند. یکی از این عجایب دنیای زمینی میوه کاکتوس است. در ایران به آن گلابی خاردار یا انجیر کاکتوس گفته می‌شود.