نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چهار راهکار تغذیه‌ای برای افزایش قوای جنسی اگر مدتی است تصور می‌کنید احساسات عاشقانه و تمایلا...

  آشنایی با غذاهای ضد آنفلوانزا اگرچه با پیشرفت علم پزشکی، آنفلوانزا دیگر بیماری ک...

  با این خوردنی‌ها شاد شوید مردم در سرتاسر دنیا در جنبه‌های گوناگون، از مذهب گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گزارشی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی/ گوشت ۴۱ درصد گران شد! پایگاه خبری لقمه: در حالی که حدود ۳ هفته تا شب عید مانده، قیمت ها در بازار کالاهای اساسی رو به بالا است که در این شرایط این سوال مطرح می شود برنامه دولت برای حمایت از مصرف کننده چیست؟
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
گرم کردن دوباره این غذاها سرطان‌زاست پایگاه خبری لقمه: نتایج یک تحقیق پزشکی نشان می‌دهد هفت نوع مواد غذایی اگر مجدد گرم شوند سمی، زیان آور و حتی سرطان‌زا می شوند.
یک روز با عوامل سریال برادرجان در میدان تره بار/پرتغال خوردن به سبک میدونی ها پایگاه خبری لقمه: سریالی که با هدف حق طلبی و تاکید بر حق الناس توسط سعید نعمت الله نوشته شد.