نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چای تخمیری کامبوجا یک نوشیدنی شفابخش این روزها محبوبیت قارچ کامبوجا در میان دوستداران و...

  راه سفید کردن دندان‌ها چیست؟ رنگ سفید دندان‌ها و یک لبخند که در آن دندان‌های س...

  این مواد غذایی مرگ را به تعویق می اندازد مغزها از بهترین منابع پروتئین، فیبر، مواد معدنی و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چه بخوریم تا خوب بخوابیم؟ یک کار‌شناس تغذیه مرکز دیابت دانشگاه علوم پزشکی یزد با تاکید بر این که شام را باید قبل از ساعت ۹ شب صرف کرد، تاکید کرد: هنگام صرف شام باید از مصرف زیاد غذاهای حاوی چربی و کربوهیدرات خودداری شود.
فواید شگفت انگیز خرما برای سلامتی خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.
توصیه های اساسی برای صاف کردن چاقی موضعی اساس یک رژیم غذایی صاف کننده ی شکم، یک الگوی غذایی متناسب که میزان انرژی آن محدود شده است، می باشد.
پخت «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی ممنوع است/مشکلات فرهنگی در تولید و مصرف نان صنعتی پایگاه خبری لقمه: مجری طرح توسعه نان صنعتی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طبق قانون، پخت و فروش «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی به ویژه واحدهای دارای ظرفیت بالای 20 تن ممنوع است. سازمان های تعزیرات و حمایت، اتحادیه ها و ستاد تنظیم بازار باید بازرسی و نظارت کنند.