نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه چاق شویم؟! دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق ...

  قارچ را قبل از مصرف در آفتاب قرار دهید نتایج بررسی ها نشان می دهد، قارچ های خوراکی معمولی...

  برای جذب بهتر آهن به همراه غذا، آبلیمو مصرف کنید برای جذب بهتر آهن همراه با غذا نوشابه‌های گازدار و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.
توصیه‌های تغذیه‌ای برای مقابله با درد متخصصان تغذیه و سلامت معتقدند که برخی از مواد غذایی به کاهش دردهای مزمن کمک می‌کنند.
این فست فودهای آمریکایی را تحریم کنید شاید مردم آمریکا چاق ترین مردم دنیا باشند، ولی بدان معنا نیست که بازار آنها در انحصار فست فود باشد. فست فودهای زنجیره ای آمریکایی از جمله پیتزا هات، کی اف سی و مک دونالدز در نقاطی غیر از آمریکا غذاهایی ارائه می دهند که آمریکایی ها در کشور خودشان نمی توانند بخورند.
اسامی غیرمتعارف در کافی شاپ و رستورانها نشانه چیست پایگاه خبری لقمه: ناپلیتانا، مالیبوی آناناس، موهیتو و رازبری مارگریتا؛ هیچ​کس نمی​داند این اسامی ناآشنا دقیقا از کی در فهرست غذایی ما ایرانی​ها جای گرفتند. هرچه که هست حالا جا برای خودنمایی اسامی عجیب آن ور آبی باز شده است .